پاسخ های ارسال شده در انجمن

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 67)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    به نظر من با نگاه سرگرمی بخواین وارد کاسبی بشین ، نمیشه انتظار بهره وری خوبی ازش داشته باشین و احتمال ضرر و زیان توش زیاده

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    سلام من به شغل فروش لوازم التحریر علاقه دارم. میخواستم بدونم برای راه اندازی یه لوازم التحریر داخل یک شهر حدود ۸۰ هزاری چه چیزایی باید در نظر بگیرم؟ از جمله سرمایه و وسائل و اینارو توضیح بدین ممنون میشم.
    با تشکر

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    با سلام خدمت شما خواستم من میخوام یک مغازه لوازم اداری و نوشت افزار در یکی از شهرستان های آذربایجان غربی راه اندازی کنم. مغازه دارم حدود ۳۰ متر . ودر خیابان اصلی است بسیار پر رفت امد و سرمایه اولیه بدون قفسه و دیزاین مغازه حدود ۵۰ میلیون دارم خواستم بدونم با این سرمایه صرف میکنه از شما خرید انجام بدم یا به نزدیکترین کلان شهر منطقه که تبریز باشه برای خرید برم البته یک خرید اجمالی از سایت شما انجام دادم ولی خرید نهایی نکردم حدود ۴۷ میلیون تومان برام تمام شد البته بعضی از اقلام مثل کاغد A5 و کاغذ کیلویی و کره جغرافیایی و منگنه و میخ منگنه پونز سنجاق ته گرد و پانچ و پایه چسب و چند قلم دیگه موحود نبود. در صورت امکان بنده را راهنمایی کنید. با تشکر

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    سلام

    باز کردن هر نوع فروشگاهی زحمت خاص خودش رو میطلبه و باید برای راه اندازی فروشگاه زمان و انرژی لازم گذاشته بشه.، من شخصا با اینکه فروشگاهی رو با نیت سرگرمی یا اوغات فراغت راه اندازی کرد مخالفم.
    ولی در صورتی که خودتون میتونید شرایط باز نگهداشتن فروشگاه رو کنترل کنید و زمان کافی بزارین ، توصیه میکنم فروشگاه در خیابان اصلی که در دسترس ساکنین محله ها باشه به مراتب بهتر از نزدیک بودن به مدرسه است.
    مبلغی هم که فرمودین بابت شروع راه اندازی مغازه مناسبه ولی در طول روند اداره فروشگاه باید مبلغی برای تکمیل فروشگاه به آن تزریق کنید

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    سلام

    با توجه به شرایط فعلی بازار و بالا رفتن قیمتها هزینه های راه اندازی مغازه بصورت کلی بالا رفته که بر اساس متراژ شما و با فرض راه اندازی اولیه بدون در نظر گرفتن حجم بالای اجناس و فقط در حد راه اندازی فروشگاه بصورت اولیه به قرار زیر می باشد :

    1- بدون هزینه های جانبی مثل قفسه و تابلو و … صرفا برای تامین کالا حداقل 40 میلیون تومان
    2- لیست کالا های مورد نیاز اینجا جا نمیشه که نوشته بشه ، باید درخواستتون رو از طریق تلگرام یا واتس اپ ارسال کنین که لیست اقلام ضروری براتون ارسال بشه
    3- ظاهرا با سوال قبلی یکی بود یا من متوجه نشدم
    4- تقریبا بین 20 تا 30 درصد از قیمت کالا سود فروش هر کالاست

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    سلام

    متوجه سوالتون نشدم ، دقیقا چه کمکی میخواین ؟
    یه کم کامل تر و در صورت امکان با مثال بفرمایید که کامل خدمتتون راهنمایی انجام بشه

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    سلام. میخواستم توی شهرستان فروشگاه لوازم تحریر بزنم…. فقط از قیمت ها سردرنمیارم… چجوری میتونم کمک بگیرم ازتون

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    با عرض سلام و ادب

    بدلیل سوالات متعدد همکاران محترم ، ذکر توضیح کوتاه درباره شرایط فعلی راه اندازی فروشگاه لوازم تحریر به شرح زیر خدمت شما ارائه می گردد

    با توجه به تغییرات نرخ ارز و شرایط واردات کالا و همینطور نحوه تسویه حساب ها با شرایط موجود ، راه اندازی فروشگاه نوشت افزار نسبت به قبل به سرمایه حدود 2،3 برابر سال گذشته و تقریبا حداقل 30 میلیون تومان امکان پذیر می باشد

    علاوه بر آن با توجه به شرایط ذکر شده امکان تسویه حسابهای چکی و غیر نقدی تقریبا در بیشتر کسبه انجام پذیر نیست و همین امر باعث نیاز به تزریق نقدینگی بیشتر در طی روند راه اندازی فروشگاه خواهد شد

    بطوریکه در سالهای قبل با همان مبلغ نقدینگی اولیه که فروشگاه شروع بکار میکرد ، عمدتا صاحبان مغازه با خرید بقیه اقلام بصورت چک و نقد ، نیازهای فروشگاه را بصورت ترکیبی از نقدینگی حاصل از فروش محصولات قبلی و ارائه چک و بصورت اعتباری تهیه میکردند که به راه اندازی فروشگاه و رشد فروشگاه کمک میکرد

    در حال حاضر بلایل ذکر شده بالا فقط خریدها بصورت نقدی ( تقریبا از همه منابع ) امکان پذیر است و کار را برای کسانی که تمایل به راه اندازی فروشگاه دارند سخت تر کرده است

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    با سلام
    امکانش هست که این لیست را برای من ارسال نمایید.
    با تشکر

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79
    در پاسخ به: نمایندگی #15124

    ما همه برند ها رو کار میکنیم

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79
    در پاسخ به: شرایط نمایندگی #15122

    درود بر شما

    هزینه ارسال کالاهای لوازم تحریر بابت هر کارتن 5000 هزار تومان از طرف ارسال کننده و حدود 10000 تومان از طرف باربری خواهد بود
    ولی هر کارتن که ممکنه بالای 1 میلیون تومان جنس داخلش باشه 1 درصد هزینه مبلغ قابل ملاحظه ای نیست ، چون همکاران مختلف ممکنه بیش از 10 درصد نسبت به تهران گرون تر بفروشن

    در بناب نمایندگی لوازم تحریر نداریم و مشکلی برای شروع همکاری نیست

    برای شروع کار تمرکز شما نباید برای فروش به همکار باشه که دلایل خیلی زیادی داره ، ترجیحا پیشنهاد میکنیم یکی دو سال اول بصورت خرده فروشی کار انجام بشه مفید تر و بهتره

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79
    در پاسخ به: شرایط نمایندگی #15032

    از کجا میتونم بفهمم آیا در شهرستان ما نماینده دارید یا نه؟
    نماینده ی شما تا چقدر می تونه گرون تر از شما به سایر مغازه های لوازم التحریر جنس بفروشه.؟
    میخوام ببینم برای افراد با صرفه تر اینه که مستقیما از شما خرید کنن یا از نماینده های شما در اون شهر؟

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79
    در پاسخ به: شرایط نمایندگی #15031

    سلام
    اجناس خریداری شده رو چطوری به شهرستان ها ارسال میکنید و هزینه حمل و نقل چقدره؟
    مثلا برای ارسال چند کارتن لوازم التحریر به بناب ( واقع در آذربایجان شرقی) هزینه ارسال حدودا چقدر در میاد؟

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79
    در پاسخ به: نمایندگی #15030

    سلام
    میخواستم بپرسم نمایندگی فروش کدوم مارک ها رو می دید؟
    همه ی مارک ها و برند های بازار یا فقط چند برند محدود
    مثلا برند سی کلاس، پنتر و یا بیک چطور؟

    مدیر انجمن شاپ تحریر
    سرپرست کل
    تعداد پست ها: 79

    سلام
    موقعیت فروشگاه شما چه جور جاییه؟
    داشتن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو این صنف غیر ممکنه ، چون شما هر چقدر هم سعی کنید تکمیل باشید باز هم کالاهایی خواهند بود که ممکنه نداشته باشین یا اون مارک و برندی که مشتری با تنوع مربوطه نیاز داره نداشته باشین

    ولی با این فرض که شما به جز کتاب بخواین همه بخش های تحریر شامل لوازم هنری ، معماری ، کادویی ، فانتزی ، اداری ، بازی فکری و لوازم تحریر عادی رو بصورت تقریبا تکمیل با توع خوب و تعداد مناسب داشته باشین حداقل به 100 الی 150 میلیون سرمایه نیاز خواهید داشت

    هر چند فقط برای تجهیر فروشگاه به اقلام هنری بصورت حرفه ای حداقل به 50 میلیون سرمایه نیاز هست ، مبلغ بالا در حد نرمال و معمولی است

    البته نظر ما این نیست که از اول با این مدل کار خودتون رو شروع کنید
    پیشنهاد ما این است که از محصولات اصلی و مورد نیاز لوازم تحریر بصورت کامل از برندهای اصلی و محصولات فانتزی و کاربردی تامین کالا کنید
    و از شاخه های دیگر مثل هنری و معماری و … در حدی که مشتری بدونه شما این اقلام رو دارید داشته باشید و در صوت نیاز منطقه به هر کدوم از شاخه ها افزایش تمرکز روی اون بخش داشته باشید

    بدلیل اینکه ممکنه در محدوده شما محصولات هنری تقاضی بیشتری داشته باشه ولی لوازم معماری و خوشنویسی نه
    پس منطقی تر اینه که تمرکز سرمایه جانبی رو روی کالاهایی بزارین که مشتری بیشتری داره ، البته همونطور که عرض شد با حفظ موجودی کمتر از شاخه های دیگه که مشتری های اون بخش هم در حد کلی ساپورت بشن

    با این شکل که عرض شد ، شما با حدود 70 الی 100 میلیون میتونید فروشگاه خوب و کاملی رو داشته باشین

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 67)